Olen todella hämmästynyt. Positiivisella tavalla. Tapasin siis Tinderistä miehen, josta kirjoitin juuri. Tinder-sedäksi kutsuin häntä, sanotaan häntä nyt tässä jutussa nimikirjaimilla TS.

Olemme nyt nähneet kaksi kertaa ja viestitelleet jatkuvasti. Olen kiintynyt häneen erikoisella tavalla, tavalla joka eroaa kaikista vakkareistani tai ystävyyssuhteistani. Mutta ei kuitenkaan romanttisella tavalla. Hänen kanssaan on turvallista olla ja ja huomaan ikävöiväni häntä seksuaalisessa mielessä. Aivan kuin hän olisi siinä mielessä täydellinen match. 

Jutuistani varmaan osaat lukijana sanoa että olen todella sub. TS on todella dom. Hän ottaa tarpeeni huomioon täydellisesti ja nyt parin kerran jälkeen tuntuu kuin olisin tyydyttynyt. Tämä ei ole minulle normaalia seksin jälkeen vaan aina tekee mieli lisää. Nyt jotain outoa on tapahtunut ja TS osaa käsitellä minua täydellisesti...

Menen TS:n luo koko viikonlopuksi. En malta odottaa.