Parisuhde.

Parisuhde on itselleni hankalaa. Tai ei se olisi hankalaa, jos kumppani jaksaisi minua. Tähän mennessä kaikki yritykset ovat päättyneet ehdokkaan riittämättömyyden tunteeseen seksin suhteen. Minä pystyn vallan hyvin olemaan vain yhden miehen nainen, vaikka silti fantasoisin kaikista listojeni asioista. Ideaalitapaus olisi avoin suhde ehkä tuon takia, mutta kuitenkin perinteinen monogamia on yhtä vetoava vaihtoehto. Voin harrastaa seksiä monta kertaa päivässä. Varsinkin ihanan kumppanin kanssa olen siihen koko ajan valmis. En välttämättä saa orgasmia joka kerta, mutta ei se haittaa. Osaan hoidella itseni loppuun. Mutta on ollut hankala löytää miestä, jolle nämä kaikki olisivat ok. Ymmärrän, että miehellekin on jossain kohtaa turhauttavaa aina kieltäytyä mun lähentelystä. Miksi mulle ei mikään riitä, on sanottu. En voi sille mitään. Joskus kerran päivässäkin on ollut liikaa. Voin tehdä kompromisseja tietysti, mutta sitten sekin on ollut liikaa, että tyydytän itseäni ilman miestä päivässä ilman häntä. Mitä muka sitten pitäisi tehdä? 

Nymfo-miestä odotellen. Ehkä sitten kaikki on tasapainossa.