Vaikea saada jäsenneltyä uutta blogia, en tiedä mistä aloittaa. Kirjoitanko tätä itselleni vaan lukijalle? Itselleni tekstistä tulisi sekavaa, joten koitan pitää sinut, mahdollisen lukijani, mielessä.

Alkuun ehkä hieman pohjatietoja kuka olen. Blogin nimestä voinee päätellä jo että olen ainakin joidenkin fiksumpien lokeroimasti nymfo. Täällä kirjoitan vain siitä, mitä se tarkoittaa minulle, miten jahtaan sitä jotain mielihyvää, jota ei lähes koskaan löydykään. Kärsinkö vai nautinko, aina en tiedä itsekään. Olen mielestäni muuten normaali opiskeluja lopetteleva 26v nainen pk-seudulta. Harrastan aktiivisesti, minulla on paljon läheisiä ystäviä ja todella hyvät välit vanhempiini ja sisaruksiin. Koen olevani rakastettu. 

Mielessäni pyörii kuitenkin aina vaan yksi asia - seksi. En muista milloin tämä alkoi, ehkä jo teininä vaiko vasta aikuisena? Aivot täyttyy sumusta, kun yritän edes pohtia asiaa. Nytkin, vappupäivän aamulla, mielessä pyörii vain seksi. Ei auta, että sitä on juuri saanut, josta lisää seuraavassa postauksessa.

En haluaisi sanoa tätä sairaudeksi, joksikin mistä kärsin ja kaipaan parantumista. Joskus tuo olo tulee kun jahtaa helpotusta ja hetkeksi pysähdyn miettimään, mitä taas tein. Normaali parisuhde seksi ei tunnu miltään. Miksi minusta tuli pervo? Enkö voisi vain nauttia normaalista seksistä? Haluaisin, mutta en halua. Se ei toimi. 

 

Tästä tuli aika tajunnanvirtaa, ehkä kirjoitankin tätä vaan itselleni ja jos joku pysyy mukana niin tervetuloa.